brak zdjęcia
Bazy SMS także używane w kampaniach reklamowych
Kategoria: Materiały Promocyjne / Materiały Reklamowe Dodane: 2015-12-21

W kampaniach promocyjnych, w których przekaz dociera do odbiorców przy pomocy telefonów komórkowych niezbędna jest baza SMS. Zawiera ona nie tylko numery telefoniczne potencjalnych klientów, ale także dane na temat ich preferencji oraz demografii. Dzięki temu możliwe jest dobranie odbiorców według założonych kryteriów. Dobra i nadająca się do skutecznego wykorzystania baza SMS powinna także zawierać informacje jedynie o osobach lub firmach, które wyraziły zgodę na otrzymywanie treści promocyjnych. Tylko wtedy mamy pewność, że wysyłka SMS realizowana do odbiorców z takiej bazy danych będzie w pełni zgodna z prawem.

Określ problem





Przeczytaj też:

Zaistnieć na rynku nie jest łatwo, liczą się zatem nieszablonowe metody.
Zaistnieć na rynku nie jest łatwo, liczą się zatem nieszablonowe metody.

Flaga w jakiś podświadomy sposób jest odbierana przez klientów jako coś godnego zaufania i jest dobrze ocenianym elementem wystroju firm. Flagi reklamowe to doskonały pomysł by wyróżnić się na tle konkurencji,...

Kalendarze reklamowe z nadrukami
Kalendarze reklamowe z nadrukami

Jednym z najlepszych sposobów na promowanie firmy pośród potencjalnych klientów jest rozdawanie drobnych upominków. Są to najczęściej małe przedmioty użytkowe, takie jak kubek, długopis, notes, brelok lub kale...

Grafihatft - najlepsze nadruki i hafty
Grafihatft - najlepsze nadruki i hafty

Grafihaft to profesjonalna firma, której specjalnością są takie usługi, jak tworzenie koszulek z nadrukiem, polarów i bluz z nadrukami i haftami komputerowymi, oraz wiele więcej (między innymi naszywki). Kraków ...

Muzyczna Galanteria - muzyka bez opłat ZAIKS
Muzyczna Galanteria - muzyka bez opłat ZAIKS

Męczą Cię już opłaty ZAIKS za puszczanie w lokalu utworów muzycznych bądź radia? Szukasz alternatywy dla muzyki wymagającej uiszczania opłat za jej użytkowanie? Jeżeli tak, to firma Muzyczna Galanteria stworz...

Die Notwendigkeit für Werbung irgendwann und heute
Die Notwendigkeit für Werbung irgendwann und heute

Früher war die Auswahl an Geschäften so begrenzt, dass Sie sich keine Gedanken über die Förderung Ihres Unternehmens machen mussten. Jedes neue Produkt, das auf dem Markt erschien, wurde mit großem Enthusiasmus begr...