
W kampaniach promocyjnych, w których przekaz dociera do odbiorców przy pomocy telefonów komórkowych niezbędna jest baza SMS. Zawiera ona nie tylko numery telefoniczne potencjalnych klientów, ale także dane na temat ich preferencji oraz demografii. Dzięki temu możliwe jest dobranie odbiorców według założonych kryteriów. Dobra i nadająca się do skutecznego wykorzystania baza SMS powinna także zawierać informacje jedynie o osobach lub firmach, które wyraziły zgodę na otrzymywanie treści promocyjnych. Tylko wtedy mamy pewność, że wysyłka SMS realizowana do odbiorców z takiej bazy danych będzie w pełni zgodna z prawem.
Przeczytaj też:

Nagrania lektorskie z firmą Lektoring.pl
Nagrania lektorskie są specjalnością firmy Lektoring. Zajmuje się ona profesjonalną realizacją nagrań dźwiękowych w wielu językach i w wielu głosach, zarówno męskich jak i żeńskich. Jeżeli więc potrzebuj...

Bądź na topie
Warto próbować zaistnieć w internecie. Otwiera to przed nami nowe horyzonty, otwiera nas na wirtualny świat, przez co jesteśmy lepiej skomunikowani z innymi użytkownikami sieci. Co więcej, pozwala nam to być bard...

Muzyczna Galanteria - muzyka bez opłat ZAIKS
Męczą Cię już opłaty ZAIKS za puszczanie w lokalu utworów muzycznych bądź radia? Szukasz alternatywy dla muzyki wymagającej uiszczania opłat za jej użytkowanie? Jeżeli tak, to firma Muzyczna Galanteria stworz...

Długopis na kampanie reklamową
Klasyczna reklama traci na ważności, ludzie ignorują coraz więcej informacji, które do nich docierają, a większość lokowania produktów jest wstanie zaistnieć w głowach konsumentów już jedynie w na poziomie ...

Szeroki wybór nowoczesnych instalacji
Nasze przedsiębiorstwo realizuje na zlecenie klientów różnego rodzaju kompleksowe instalacje audiowizualne oraz multimedialne. Jesteśmy w stanie obsługiwać różnego rodzaju imprezy - począwszy od niewielkich kon...