brak zdjęcia
Bazy SMS także używane w kampaniach reklamowych
Kategoria: Materiały Promocyjne / Materiały Reklamowe Dodane: 2015-12-21

W kampaniach promocyjnych, w których przekaz dociera do odbiorców przy pomocy telefonów komórkowych niezbędna jest baza SMS. Zawiera ona nie tylko numery telefoniczne potencjalnych klientów, ale także dane na temat ich preferencji oraz demografii. Dzięki temu możliwe jest dobranie odbiorców według założonych kryteriów. Dobra i nadająca się do skutecznego wykorzystania baza SMS powinna także zawierać informacje jedynie o osobach lub firmach, które wyraziły zgodę na otrzymywanie treści promocyjnych. Tylko wtedy mamy pewność, że wysyłka SMS realizowana do odbiorców z takiej bazy danych będzie w pełni zgodna z prawem.

Określ problem





Przeczytaj też:

Trafienie pod skrzydła profesjonalistów
Trafienie pod skrzydła profesjonalistów

Każda osoba ma inne talenty, każda odznacza się swoimi niepowtarzalnymi cechami czy walorami. Obowiązkowo trzeba wykorzystywać atuty, które przecież mogą pozwolić nam na zaspokojenie w przyszłości naszych potr...

Ciekawa forma promocji własnej firmy
Ciekawa forma promocji własnej firmy

Każda firma, która posiada ciekawy produkt i chce go pokazać jak najszerszemu gronu potencjalnych klientów, zazwyczaj bierze udział w specjalnie zorganizowanych targach. Na tego rodzaju imprezach bardzo ważne jest ...

Ves - kompleksowa obsługa imprez !!
Ves - kompleksowa obsługa imprez !!

W zakresie usług naszej firmy jest obsługa widowisk multimedialnych. Już od ponad dwudziestu lat kompleksowo wspieramy zarówno duże, jak i kameralne imprezy o zróżnicowanym charakterze. Dostarczamy najwyższej jak...

Zewnętrzna ekspozycja reklam świetlnych
Zewnętrzna ekspozycja reklam świetlnych

Świetlna reklama (Gdańsk) jest najczęściej spotykana na zewnętrznych elewacjach obiektów lub przy ich pokryciach dachowych, zapewniają w ten sposób oszałamiające efekt wizualny. W produkcji takich form reklamy ...

Długopis na kampanie reklamową
Długopis na kampanie reklamową

Klasyczna reklama traci na ważności, ludzie ignorują coraz więcej informacji, które do nich docierają, a większość lokowania produktów jest wstanie zaistnieć w głowach konsumentów już jedynie w na poziomie ...